1.) Szürke-kék színű dizájn Niky css kódjával. A fejlécet én készítettem. Nagyon tetszett az egyszerűsége miatt, és bár mostani szemmel nézve kicsit primitívnek tűnik [főleg az az üdvözlőszöveg...] - a célnak teljesen megfelelt.
2.) Ez volt az első, teljesen saját készítésű dizájnom. Elég komolyan elvette a kedvemet a szerkesztéstől... (Őszintén szólva fogalmam sincs, azt a bordóba hajló lila színt honnan szedtem, de nagyon nem passzolt oda. A szürke nagybetűk háttérszíneként meg végképp nem volt jó.)
3.) Egy fokkal jobb volt az előzőnél. A fejléc minősége itt is borzasztó, és az a narancsos effekt sem illett a kép borongós-külvárosias hangulatához, de végre a kódolás passzolt hozzá.
4.) Nyárias hangulatú, de nagyon-nagyon zöld, és az sem volt túl jó ötlet, hogy a fejléc "Amy Macdonald" feliratát Amy egyik lemezborítójából vágtam ki.
5.) A fejléc elég rossz minőségű volt újfent, a kódolás viszont végre jó lett.
6.) Sajnos itt csak a fejlécet tudom megmutatni, mert a képet, amit az oldalról készítettem, valahogy sikerült letörölnöm a gépemről... A fejlécet Amy (FrozenRose) készítette, akit a grever.gp-ról ismerhettetek, a css-t én írtam.
7.) A fejléc itt is Amy munkája, a css az enyém.
8.) Ez az első olyan saját készítésű dizájnom, ami tényleg tetszett. Itt sikerült először pontosan azt megvalósítanom, amit szerettem volna. (Persze így utólag ebbe is alaposan bele tudnék kötni.) A Don't Tell Me That It's Over kislemez fotósorozatát használtam fel. Nagyon szerettem, sokáig fenn is volt az oldalon.
9.) Nem volt akkora kedvenc, mint az előző, de azért fent maradt egy jó ideig. Különösen a kódolást szerettem benne. Ez is teljesen az én munkám. Az alsó sorban a kisképeket Amy videoklipjeiből vágtam ki.
10.) Ez volt az első olyan dizájn, amihez animációs fejlécet készítettem. A legnagyobb probléma a képminőséggel volt: Amyről alapvetően is kevés volt akkoriban a jó minőségű fotósorozat, amin az animáció - amit vesztemre gifként és nem képváltós scripttel tettem fel - még rontott egy kicsit... De a színeit és a css-t szerettem. Fenn is hagytam az oldalon egy jó ideig.
11.) A fejlécet nagyon nem szerettem, a kódolást annál inkább. Ez volt életem első sötét dizájnja.
12.) Ugyan abból a fotósorozatból készült, mint a 2. dizájn, de ez lényegesen jobban sikerült annál. A legnagyobb probléma az volt vele, hogy csak 1024x768-as felbontásban nézett ki úgy, ahogy szerettem volna. Csak egy rövid ideig maradt fenn az oldalon a felbontási problémák miatt.
13.) Kollázsszerű fejlécet szerettem volna, de nem egészen olyan lett, mint amilyennek terveztem. Elég nagy volt a fejlécen a káosz. (Valamiért nagyon erőltettem ezt a vintage kollázs stílust, pedig nem passzolt sem az Amyről készült képekhez, sem az én egyéniségemhez.)
14.) Az első dizájnom, ami abban az egyszerű, félhivatalos stílusban készült, amit nagyon a magaménak érzek ma is. A fejléc animálva volt, - és itt végre nem volt gond sem a felbontással, sem a képminőséggel. És ugyan mai szemmel nézve egyáltalán nem érzem tökéletesnek, de akkor hatalmas előrelépésnek tartottam ezt a külsőt.
15.) Egy az egyben az előző mintájára készült, csak a fejléc képei és a színek voltak mások. Viszont ez közel sem sikerült olyan jól, mint az.
16.) Itt találtam először igazán magamra dizájnkészítés terén. Az előző javított verziója, viszont sokkal egységesebb lett tóle az oldal. Itt is animálva volt a fejléc. Újdonság volt viszont, hogy a frissítésekben tematikus képeket használtam annak megfelelően, hogy a hír milyen kategóriába tartozott.
17.) Utólag már nem annyira tetszik ez a sárga-narancs színpárosítás, de itt már volt egy összhatása az oldalnak. Itt volt először videó a fejlécen, és egy Amy munkásságáról szóló összefoglaló is felkerült rá.
18.) A fejlécet nem, de a tematikus képeket és a színvilágot szerettem. Közepesen sikerült.
19.) Újabb animációs fejléces megoldás - ezúttal világosszürkében.
20.) A 18. javított változata, ezt sokkal jobban szerettem, sokáig fent is volt az oldalon.
21.) Az A Curious Thing lemez borítófotóiból összevágott fejléc, a 12. javított változata.
22.) Valami nagyon egyedit akartam, ezért kerültek a fontosabb hírek kategóriákra osztva a fejlécen lévő szövegdobozokba, de elég sok baj volt velük, így a következő dizájnnál már nem alkalmaztam ezt a stílust. A fejléc itt is animálva volt: három kép váltakozott a Fifa magazin nagyinterjújához készült fotósorozatból. Nem nagyon szerettem ezt a külsőt.
23.) Úgy éreztem, váltanom kell, így szinte teljesen átalakítottam az oldalt. A stílus maradt a régi, viszont az oldal szélesebb, a fejléc pedig sokkal keskenyebb lett. A mai napig ez az egyik kedvenc dizájnom, azok közül amiket valaha is készítettem.
24.) Itt a fejléc megint animálva volt, az oldal stílusa nagyon hasonlított az előzőhöz.
25.) Megint visszatértem a világos színekhez, de a stílus és az oldalszélesség maradt a régi. A fejlécen az akkori legfontosabb Amyvel kapcsolatos hírek váltakoztak. Nagyon szerettem, sokáig fennt is hagytam az oldalon.
26.) Próbáltam kitörni a komfortzónámból, és végre nem szürke/kék dizájnt készíteni, de nem igazán tetszett az eredmény.
27.) Újabb szürke dizájn - lilával és vajszínnel kombinálva. Sokkal jobban szerettem, mint az előzőt.
28.) Kevésbé szerettem, mint az előzőt, talán a feliratok feltűnő színei miatt.
29.) Gyakorlatilag a 25. átvariált változata volt, a Life In A Beautiful Light fotósorozatát használtam fel a fejléchez. Szerettem.
30.) Bő egy év után újra animációs fejlécet használtam, az üdvözlőszöveg alatti kisképekre kattintva pedig Amy eddigi-, és készülő lemezeiről lehetett bővebb információkat megtudni.
31.) Ugyanazt a fotósorozatot használtam mint 15.-16. dizájnokon, de lényegesen más színösszeállításban. Sok-sok év után az alap betűtípust is megváltoztattam.
32.) Az utolsó Life In A Beautful Light-os kinézet, egyúttal a korszak lezárása.
33.) Igyekeztem az új érának megfelelően újítani: lecseréltem a fejléc betűtípusát, megváltoztattam a menürendszert, és a háttérbe egy, a negyedik lemez írásakor készült fénykép került.
34.) Megint próbáltam kitörni a komfortzónámból, és egy kicsit más stílusút alkotni mint eddig. Ebben katie volt a segítségemre, aki a fejlécet készítette - a kódolás az én munkám.
35.) Sötétebb, picit komorabb kinézet a 2016-os turné egyik sajtófotójából. Valamnnyire visszatértem a 2012/13-as stílusomhoz.
|